خانمها اکتی ناتال هر روز میخورید؟

۴ پاسخ

من یک روز در میون بعد ناهار

والا من میخورم بیتر حالت تهوع میگیرم

من قبلاً هرروزمیخوردم اشتهام خیلی زیاد شده بود به دکترم گفتم گفت یه روز درمیون بخور

آره ولی اصلا رومن جواب نمیده اشتهام زیاد نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری