۹ پاسخ

من نه اصلا نمیرم تو اون شلوغی جز مریض شدن چیزی نداره

نه هم گرمه هم مریضی هست ، تلویزیون پخش میکنه نگاه میکنیم

نه هوا گرمه ویروس هم زیاد بچه مریض میشه

نه اصلا هم گرمه هم شلوغه بچه اذیت میشه از تی وی میبینیم مراسم رو

من نمیرم با دو تا بچه خیلی سختمه پریودم هستم 😪

احتمال زیاد آره

من میترسم واقعیتش

ساعت ٩ شروع ميشه

نمیدونم خیلی دوست دارم برم ولی میترسم 🥲

سوال های مرتبط

مامان آلما مامان آلما ۲ سالگی
مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی
مامان فندقک و تو دلی مامان فندقک و تو دلی ۲ سالگی