۷ پاسخ

من4استفاده می کنم

پوشک زیاد بزرگ باشه بین پاهای بچه فاصلع میفته

من پنح استفاده میکنم مولفیکس
6شرتی مای بیبی

من استفاده میکنم برا آساره چون ۵ رد مینداخت

کاری به وزن نداشته باش ببین بچه توی چه سایزی راحت تره.من یکی دوماهه برای پسرم استفاده می کنم چون ۵ کمرش جا مینداخت و اذیت بود .الان آزاده دیگه فکر کنم تا ۲سالگی که از پوشک بگیرم همین ۶ باشه چون انگار بزرگتر نیست

من چون پسر و میخواستم آزاد باشه از 11 ماهگی میبندم هنوز هم میبندم 6 مایبی بی ، ولی شورتی 6 برای وزن 10 کیلو به بالا تنگه انگار

۱۵ کیلو ب بالا.

سوال های مرتبط

مامان سوفی مامان سوفی ۲ سالگی