۶ پاسخ

من سایز صفر یه ۱۹تیکه گرفتم

من ۱۹تیکه گرفتم

من میخام سایز صفر تیکه ای بگیرم...رکابی زیر دکمه و مانتویی و شلوار یدونه هم رکابی و شلوار و بلوز

۲ تا.

کلا دو دست سایز صفر شاید لازم شه
دیگه ببین اون دو دستو میخوای چی بگیری
بلوز شلوار میخوای یا سرهمی میخوای

سایز صفر تا سه ماه من سه دست گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی