۳ پاسخ

هر دو میتونه باشه عزیزم. باید ببینی علائمای دیگه جی داری

دوتاشم میاونه باشه ولی مال من تو بارداریم سینه دردم شدید تر بودش
تو پریودی کمتره حس میکنم ولی توی هر شخص متفاوته

من هر بار که پریود میشم از یک هفته قبلش سینه هام درد دارن

سوال های مرتبط

شیرین شیرین قصد بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری