بچه ها اینم سونوگرافیمه ببینید

تصویر
۴ پاسخ

مشکلی نداره خداروشکر
جنسیتو برات حدس نزد؟

چون عدد ان تی یه میلی پایین تراز حد معموله ..اصلا نگران نباش چون اکثرا اینطور میشن و ازمایش سلفری هیچ مشکلی نداره

آزمایش ژنتیک که همون سلفری احتمالا باید انجام بدی

همه‌چی خوب و عالیه …جنسیت نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۹ ماهگی
مامان 🌜رو مامان 🌜رو ۵ ماهگی
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رستا🐣🌱🧿 مامان رستا🐣🌱🧿 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آلما مامان آلما ۲ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری