خانما آزمایش یکسالگی برای چیه

۲ پاسخ

عزیزم بهداشت و دکتر طبق صلاح دیدشان آزمایش مینویسن
من به دکتر و مرکز بهداشت گفتم گفت نیاز نیست

واسه اینکه خیالت از سلامتی کوچولوت راحت باشه
دکتر پسرم گفت نیاز نیس ولی من خواستم براش بنویسه
پسرم آهنش پایینه
کبدش هم لب مرز چربیه متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو😍 مامان فندوق کوچولو😍 ۲ سالگی
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی