خانوما اسهال دلپیچه دارم خطرناکه

۴ پاسخ

واس منم گفتن ویروسه تا ۲روز بازم ادامه پیدا کنه حتما سرم و ویتامین برو بزنن برات .کته ماست و سیب سبز عالیه.

ویروسه منم گرفتم

احتمالا ویروسه
دکتر بری واست سرم مینویسه

اگه شدید شد اره

سوال های مرتبط

مامان کربلایی بهار 🌸 مامان کربلایی بهار 🌸 ۲ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان سیدعلی💛تودلی💙 مامان سیدعلی💛تودلی💙 هفته سی‌وهشتم بارداری