مامانا شما برای قنداق چ مدلهایی گرفتین؟

۸ پاسخ

فرنگی و سوییسی

قنداق چسبی و آغوشی

سوییسی گرفتم بهتره اون قدیمی ها دیگ منسوخ شده

چسبی، گره‌ای و فرنگی

تایپیکم ج بدین

بچه ت تو سرما س قنداق فرنگی بگیر گرم بمونه

من بچه های قبلم و با همین دورپیچا قنداق میکردم برای این قنداق چسبی گرفتم

قنداق سوئیسی بگیر

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری