اره ببین بچه تو رحم مادر یه جایگاه امنی داره
وقتی قنداقش میکنی یا صدای سفید مثل سشوار جارو برقی دریا براش میذاری دقیقا شبیه سازی رحم مادره
بعد نوزاد اولش خیلیییی پرش داره
دست و پاهاش میپره از خواب میپره بالا و بدخواب میشه
به همین علت قنداق کردن نوزاد به اروم شدنش کمک میکنه
بله
من دخترم باقنداق خیلی آروم میشد
من ۴۰ روز اول قنداق میکنم
من به مادر گفتم نکنم میگه بچه قنداق نکنی شل میشه باید ببندی که سفت بشه
بله حتما عزیزم
بله منم انجام میدم ولی فقط شب ها که راحت بخوابه
اره بچه اولم اروم مبشد
بله قنداق میکنم طبق تحقیقات نهایتا شما تا ۶ ماه مجازی قنداق کنی البته نه قنداق خیلی سفت جوری باشه بچه پاهاشو بتونه جمع کنه و نکته ی خیلی مهم برای دختر بچه ها به هیچ عنوان پاهارو با دست صاف نکنید که بتونی قنداق کنی مشکلات لگنی میاره
در کل قنداق کردن خیلی خوب و مفیده اکثر کشور های پیشرفته بچه هارو بعد از به دنیا اومدن قنداق میکنن از ما یاد گرفتن۱😃😃
اره قنداق چسبی خریدم
بله
اگه فضولا بزارن نه قنداق نمیکنم
اگه هم بکنم شل
فضولا نمیزارن میان سفت میبندن
من نه نکردم
اره میکنم چون بهترمیخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.