مامانا شما بچه رو قنداق میکنید یا نه؟

۱۴ پاسخ

نه...

اره قنداق کردن خوبه منم بچه هاموقنداق میکردم

آره من پسرمو تا ۳ ماهگی قنداق میکردم خیلی خوب بود ولی فقط با یک روسری نازک میبستمش

سلام عزیزان من ۲۱ هفته هستم هنوز دخترم تکون نخوره کسی هست بچه اش دیر تکون بخوره

منم قصد دارم با همون پارچه دورپیچا قنداق کنم خیلی خوبه

اره دختر اولم تا فکر کنم ۳ ماهگی قنداق میکردم با پارچه بزرگ خیلی خوب بود چون اوایلش خیلی دست و پاشو تکون میده نمیذاره راحت بخوابه

اره بچه راحت میخوابه🥺خیلی خوبه

من وقتی قنداق میکردم جیغ میزد گریه میکرد بازش میکردم میخوابید

آره من پسرم رو تا دو یا سه ماهگی قنداق میکردم بعد از اون هم هر وقت احساس میکردم گریه اش به خاطر کلافگیش هست یه ساعت میبستمش

بچه ها با روسری مادر قنداق بشن بهتره، هم اونقدر سفت نیست، هم راحتر و بهتر میخوابن، هم بوی مادر پیششونه

بله حتما، از چندین روانشناس پرسیدم، گفتن بهترین راه برای آرامش بچه اس چون یاداور رحم مادر هست براشون، البته قنداق مثل قدیم نه، قنداق چسبی که جدیدا اومده و بچه میتونه اگه خواست دست و پاش رو تکون بده

روز درمیون قنداق میکردم یک ساعت ، چون اگه قنداق نمیکردم گریه میکرد انگار بدن درد میشد قنداق میکردم اروم میشد ولی اصلا بیشتر از یکساعت تو قنداق نمیموند

قنداق نه مث قدیمیه با بند و اینا😂 ولی تو روسری میزاشتم میبستم بهتر میخابن

من که تا6 7ماهگی قنداق می کردم

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری