هیچ کدوم بدبخت بچه چه گناهی داره قنداقش میکنید
من که زمان دخترم خودم با بند قنداق میکردم خیلی راحت میخوابید تا ۲ ماه همیشه قنداق میکردم و بعد تا ۴ ماه شبا قنداق میکردم
قنداق چسبی گرفتم اصلا خوب نبود تا کم تر از یک ماه به درد میخوره
من که دخترم رو اصلا قنداق نکردم
الان هم ۲ سال و نیم هست
اینم نه قنداق میکنم نه براش وسایل قنداق خریدم
من شبا موقع خواب میذاشتمش تو قنداق چسبی راحت تر میخوابید
من تا دچ سه ماه قنداق پیچ میکنم بعدش با چسب بعد کم کم هیچی
من چسبی گرفتم .ببین قنداق چسبی اذیتش نمیکنه فقط باعث میشه شبا تو خواب دستاش و پاش نپره و خواب راحتی داشته باشه.الان همه پزشکا هم میگن خیلی خوبه و خواب بچه تنظیم میشه.فقط ی وقت مثل قدیمیا سفت نبندیش گناه داره
پسرموکه اصلاقنداق نکردم این یکیم شاید قنداق نکنم نهایتا یه پارچه دورش بکشم گه دستوپاش نپره تو خواب
والا من دوتاشونو گرفتم🥲
گروه بارداری زدیم تو روبیکا پیام بده ب آیدیم لینک بفرستم parnaz14004
قنداق چسبی خریدم اونم فقط شبها تا دو ماهگی استفاده کنم
من دوتا قنداق جنس ململ دارم ، بدون بند میپیچمشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.