بچها شما بچه رو با قنداق و بند قنداق میکنید یا از اون قنداق چسبیا

۱۱ پاسخ

هیچ کدوم بدبخت بچه چه گناهی داره قنداقش میکنید

من که زمان دخترم خودم با بند قنداق میکردم خیلی راحت می‌خوابید تا ۲ ماه همیشه قنداق میکردم و بعد تا ۴ ماه شبا قنداق میکردم
قنداق چسبی گرفتم اصلا خوب نبود تا کم تر از یک ماه به درد میخوره

من که دخترم رو اصلا قنداق نکردم
الان هم ۲ سال و نیم هست
اینم نه قنداق میکنم نه براش وسایل قنداق خریدم

من شبا موقع خواب میذاشتمش تو قنداق چسبی راحت تر میخوابید

من تا دچ سه ماه قنداق پیچ میکنم بعدش با چسب بعد کم کم هیچی

من چسبی گرفتم .ببین قنداق چسبی اذیتش نمیکنه فقط باعث میشه شبا تو خواب دستاش و پاش نپره و خواب راحتی داشته باشه.الان همه پزشکا هم میگن خیلی خوبه و خواب بچه تنظیم میشه.فقط ی وقت مثل قدیمیا سفت نبندیش گناه داره

پسرموکه اصلاقنداق نکردم این یکیم شاید قنداق نکنم نهایتا یه پارچه دورش بکشم گه دستوپاش نپره تو خواب

والا من دوتاشونو گرفتم🥲

گروه بارداری زدیم تو روبیکا پیام بده ب آیدیم لینک بفرستم parnaz14004

قنداق چسبی خریدم اونم فقط شب‌ها تا دو ماهگی استفاده کنم

من دوتا قنداق جنس ململ دارم ، بدون بند میپیچمشون

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤎🧸 مامان اهورا🤎🧸 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سه دسته گل مامان سه دسته گل روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری