مامانا شما چقدر خرما مصرف میکنید؟

تصویر
۲۰ پاسخ

روزی ۲ تا ۳ عدد

روزی سه چهارتا

روزی سه تا

من از اول بارداری خوردم تا الان عاشقش خرما بودم ایشالا ک برا دخترم خوب بوده

من خیلی خرما میخورم

روزی ۲ تا

اخه خوردن زیاد خرمام خوب نیس.من همراه شیر دو تا میخورم.میانگین دوتا در روز میخورم

خوشم از شیرینی نمیاد نمیخورم والا 🥴

قبل حاملگی زیاد میخوردم الان نمیتونم بخورم معدمو میسوزونه میخورم

لعنت به گرانی

روزی دوتا میخورم

روزی ده تا میخورم میانگین

چقدرم گرون شده.به بسته خریدم 500.درسته یا اشتباه خوندم روشو

روزی 2تا باشیر

عزیزم از این هفته ایی ک هستی شروع کن ولی خیلی زیادم نخور همون روزی دوتا خوبه صبح ها بخور 🥰

منم خیلی مصرف میکنم

روزی سه چهارتا میخورم

من هیچی

روزی ۳ تا

حداقل روزی چنتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی