۱۷ پاسخ

من شیر ک اصلا نمیخورم. دوغ یکی دو هفته یکبار. ماستم با بعضی غذاها.

من تو بارداری عاشق لبنیات شدم 😄 صبح ی لیوان شیر و پنیر میخورم و ظهر و شب همراه با غذام ماست و دوغ

من تقریبا هیچ😢
هم‌تنبلی میکنم همم تا میخورم دل درد میشم

شیر صفر
دوغ هفته ای یه بار
ماست تقریبا یه روز در میون گاهی هر روز

بستگی داره اصولا دو لیوان شیر بعضی روزا یک پیاله ماست یا یک لیوان دوغم اضافه میشه

شب قبل خواب و صبح ها شیر میخورم با هر وعده غذا هم یه پیاله ماست

یه لیوان شیر روزانه فقط

روزی دو لیوان شیر قرص کلسیمم میخورم

هروقت توخونه باشه میخورم خیلی کم

ماست با بعضی غذا ها
شیر خیلی‌کم
گاهی‌پنیر

عصرا معمولا یک لیوان شیر که خب کمه واقعا برا همین کلسیم هم میخورم

من شیر که می‌خورم حالت تهوع شدید می‌گیرم و معده درد ر صورتی که همیشه شیر می‌خوردم قبلاً ، الان هم کتر گفته هر روز صبح باید یه لیوان شیر بخوری ولی نمی‌تونم

دوغ و ماست میخورم؛ بعد از ظهرها یهو دلم ماست خیار میخواد؛ دوغ هم موقع ناهار ؛ چون شب قرص اهن میخورم سعی میکنم شبها لبنیات نخورم که جذب اهن کم نشه

یه لیوان شیر

دولیوان شیر گاهی هم یکی یه کاسه ماست دوغ هم گاهی اوقات

یه لیوان شیر
درکنارش هم یه پیاله ماست
یا بعضی مواقع دوغ
مثلا درهفته دو سه بارشو
عصرهاهم یه لیوان شیرمیخورم

یه لیوان شیر یه لیوان دوغ ماست دوس ندارم قرص کلسیمم میخورم

سوال های مرتبط

مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد