عادی هستیم دگه نگرانی نداریم ۳۴ عالیه..ولی من بخاطر آی وی اف استراحت بودم اما هیچ نگران نباش سنگین بلند نکن خم راست هم نشو زیاد فرنگی هم بشین و تمام
من طول سرویسکم ۳۰....سونوی شکمی....
زیاددددد
من طول سرویسم ۳۱ و همه کارم میکنم اشپزی جارو برقی تمیز کاری لباس شستن همه ولی خب در کنارشم استراحت میکنم😂
من ۳۲ بودم همه کارای خونه رو میکنم کمک ندارم
کارای خونه گلم دیگ کاری نیس انجامبدم غذا جارو برقی ظرف شستن لباس هم ک لباسشویی
من ۳۲ بود خیلی کار کردم و پله بالا پایین رفتم و خونه جارو میکردم بعد دگ درد گرف منو گذاشتم کنار دگ کار نکردم
من آنومالی ۳۴ بودم غذا می پختم ظرف میشستم اینا
دیگه الان سنگین شدم اومدم خونه مامانم بخور بخواب😅
۳۴ خوبه دیگه
زیاااد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.