طول سرویکس تون ۳۴ هست چقدر در روز کار میکنید

۹ پاسخ

عادی هستیم دگه نگرانی نداریم ۳۴ عالیه..ولی من بخاطر آی وی اف استراحت بودم اما هیچ نگران نباش سنگین بلند نکن خم راست هم نشو زیاد فرنگی هم بشین و تمام

من طول سرویسکم ۳۰....سونوی شکمی....

زیاددددد

من طول سرویسم ۳۱ و همه کارم میکنم اشپزی جارو برقی تمیز کاری لباس شستن همه ولی خب در کنارشم استراحت میکنم😂

من ۳۲ بودم همه کارای خونه رو میکنم کمک ندارم

کارای خونه گلم دیگ کاری نیس انجامبدم غذا جارو برقی ظرف شستن لباس هم ک لباسشویی

من ۳۲ بود خیلی کار کردم و پله بالا پایین رفتم و خونه جارو میکردم بعد دگ درد گرف منو گذاشتم کنار دگ کار نکردم

من آنومالی ۳۴ بودم غذا می پختم ظرف میشستم اینا
دیگه الان سنگین شدم اومدم خونه مامانم بخور بخواب😅
۳۴ خوبه دیگه

زیاااد

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری