خانما طول سرویکس ۳۴ خوبه؟؟اونم سونو شکمی

۴ پاسخ

منم آنومالی ۳۴ بودم برای رشد رفتم ۳۸ شده بود

منم انومالی ۳۴ بود سونو رشد ۳۳ با این ک یه اثباب کشی انجام دادم استراحت نکردم

اگه دقیق گفته باشه اره

من از انومالی ب بعد۳۴ بود هنوزم ۳۴مونده خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین تولد
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد