مامانا شما شیر و پنیر باز مصرف میکنید؟؟؟

۳ پاسخ

من همیشه از لبنیاتی ها میگیرم میجوشونم عالیه

نباید بخوری عزیزم ضرر داره

پزشکان همه میگن لبنیات پاستوریزه باید بخوریم

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری