مامانا شما آسپرین رو چطوری مصرف میکنید و دوزش چنده؟

۱۱ پاسخ

80شبی یک عدد تا سی شش هفته باید بخورم

۸۱ شبی یکی تاهفته ۳۶

شبی ۲ تا ۸۰ یکساعت قبل خواب تا ۳۵ هفته و ۶ روز

دوز ۸۰
شبی یه دونه
تا ۳۶ هفته

شبی ۲ تا ۸۰

دوز ۸۰دوتا میخورم و دکتر تاکیید کردن حتما شب بخورم تاثیرش بیشتره

شبی یدونه
۸۰

آسپرین ۸۱ شبی یک عدد

۱ عدد صبحا دوز۸۰

۱ عدد شبا دوزش‌۸۰

دوزش رو نمیدونم ولی شبی دوتا میخورم سر شب میخورم

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری