مامانا شما شیر پاستوریزه مصرف می‌کنید یا محلی؟ دلیلش هم بگید ممنون

۷ پاسخ

توی بارداری خوردن محصولات محلی ممنوع هست
یک بار آدم مریض میشه و جای جبرانش نیست
تب مالت به شدت بیماری بدی هست

محلی از جای معتبر
بعد خوب باید بجوشه

محلی بگیر بهتره بزار خوب بجوشه بخور مشکلی نداره
شیرای پاستوریزه مواد نگهدارنده دارن

محلی میخرم

من محلی چون تولید خودمونه خوب میجوشونم
پاستوریزه نمی‌دونم شیره اونا یا چی قاطیش داره

من محلی میگیرم برای ماست پنیر و برای دخترم پاستوریزه محلی دوست ندارع .کلا شیر زمانی ک بجوش میاد تمام موارد بیماری زا از بین میاد حالا شما برا محض اطمینان پنج دیقه جوش بیار

پاستور ریزه پا دردم

سوال های مرتبط