۳ پاسخ

بدون تجویز دکتر هیچ دارویی نمیخورم من

خیر عزیزم هر قرصی که دکتر تجویز کنه مصرف میکنم

من دوباره ازمایشم کم خون بودم
یبار تو آزمایش گلوکز هموگلوبینم ۱۲ بود
خودم قرص ففول گرفتم بندازم بنظرتون مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی