خانما میتونم چای کرک بخورم؟

۵ پاسخ

منم بعضی وقتا میخورم
البته زیاد غلیظ نیست

من يكبار خوردم ولي غليظ نبود كمم بود فنجون كوچولو

منم میخورم اما دوماه اول اصلا نخوردم چون گرمه

من ی بار خوردم خداروشکر مشکلی نبود

من میخورم بعضی وقتا 😂

سوال های مرتبط

مامان یزدان و رادین مامان یزدان و رادین ۹ ماهگی
مامان معین🫀🧿 مامان معین🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد