خانما تو بارداری خوردن چای کرک ضرر داره؟؟؟

۶ پاسخ

من چندبار خوردم ولی سبک خیلی سنگین درست نکن

نه بابا ضرر چی منکه زیاد میخورم کافئین نداره که ضررداشته باشه

طبعش خیلی گرمه کم. بخور

بنظر من ضرر داره.
چون توی ترکیباتش هل و زعفرون داره و بسیار گرمونه اس.
ممکنه انقباض بیاره.
مراقب باش

جایگزین نسکافه حداقل کافیین ک نمیخوریم چایی کرک میتونیم یا اونم نه

اگر گاهی یه فنجون چای کرک با ادویه ملایم معمولاً مشکلی نداره. ولی نباید هر روز یا به‌صورت زیاد مصرف بشه.
حتماً از ادویه‌های با کیفیت و مطمئن استفاده کن و شیرینی‌اش رو هم زیاد نکن تا قند خونت بالا نره.

سوال های مرتبط

مامان معین🫀🧿 مامان معین🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری