خانما خوردن چای زنجبیل ضرر داره؟

۶ پاسخ

یعنی تو هفته های من ضرر نداره

خوبه عزیزم بخور برای معده و تهوع هم خوبه

من میخورم بعضی وقتا ولی کم میریزم

من تو سه ماهه بارداری بودم از دکترم سوال کردم چای زنجفیل و چای دارچین رو گفتن نه اشکال نداره و خوبم هس،و تا الان مصرف میکنم

نه... خوبه.. چای زنجبیل یا زنجبیلی برا حالت تهوع بارداری خوبه

نه زیادی نخور

سوال های مرتبط

مامان یزدان و رادین مامان یزدان و رادین ۹ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان 👑ایلیا👑 مامان 👑ایلیا👑 ۱ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی