خانما چای ضرر داره ؟؟🚫🚫🚫🚫🚫

۱۵ پاسخ

هر روز حداکثر سه تا لیوان میتونی بخوری

منم دوست دارم ولی خب کمش کردم روزی دوتا اونم با صبحونه

من خیلی میخورم

وایی من صبح ۲ تا یا ۳ تا ظهرم بعد نهار بازم همینجوری و بعد شامم بازم ۲ یا ۳ تا میخورم😐😐اونم لیوانی

والا من ک زیاد میخورم از اول بارداریم تا الان

سه تا زلال مجازی

چایی کافیین داره بچه هم توانایی هضم کافیین را نداره توی بدنش ذخیره میشه و این بده تا روزی دوتا لیوان کمرنگ اشکال نداره تازه اگه کاکائو و نوشابه نخوری چون اونها هم کافئین دارن
باعث سقط و نارسایی نمیشه فقط باعث میشه بچه خوب رشد نکنه و کوچیک بمونه

اگه کم خونی داری ضرر داره
من کم خونی دارم دکتر منع کرده

من با اینکه معده میسوزه باز میخورم یک تورک هیچوقت به چای نه نمیگه🤣

من که اصلا چایی خور نیستم
شوهرم نیست
اما این بچه من قطعا یه ترک چایی خوره

چای تلخ باعث یبوست میشه
چای کمرنگ بخور

من روزی نصف لیوان میخورم

کمش نه چایی نباشه من میمیرم

نههه براچی باید ضرر داشته باشه همه چی در حد اعتدال چ تو بارداری چ غیر بارداری

من که کله این ۷ ماهو خوردم🥲

سوال های مرتبط

مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان و رادین مامان یزدان و رادین ۹ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معین🫀🧿 مامان معین🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری