هر روز حداکثر سه تا لیوان میتونی بخوری
منم دوست دارم ولی خب کمش کردم روزی دوتا اونم با صبحونه
من خیلی میخورم
وایی من صبح ۲ تا یا ۳ تا ظهرم بعد نهار بازم همینجوری و بعد شامم بازم ۲ یا ۳ تا میخورم😐😐اونم لیوانی
والا من ک زیاد میخورم از اول بارداریم تا الان
سه تا زلال مجازی
چایی کافیین داره بچه هم توانایی هضم کافیین را نداره توی بدنش ذخیره میشه و این بده تا روزی دوتا لیوان کمرنگ اشکال نداره تازه اگه کاکائو و نوشابه نخوری چون اونها هم کافئین دارن
باعث سقط و نارسایی نمیشه فقط باعث میشه بچه خوب رشد نکنه و کوچیک بمونه
اگه کم خونی داری ضرر داره
من کم خونی دارم دکتر منع کرده
من با اینکه معده میسوزه باز میخورم یک تورک هیچوقت به چای نه نمیگه🤣
من که اصلا چایی خور نیستم
شوهرم نیست
اما این بچه من قطعا یه ترک چایی خوره
چای تلخ باعث یبوست میشه
چای کمرنگ بخور
من روزی نصف لیوان میخورم
کمش نه چایی نباشه من میمیرم
نههه براچی باید ضرر داشته باشه همه چی در حد اعتدال چ تو بارداری چ غیر بارداری
من که کله این ۷ ماهو خوردم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.