خانما خوردن پیاز ضرر داره؟

۷ پاسخ

منم زیاد میخورم ۴ماه اول ویارشو داشتم از خامش بدم میومد ولی بعدش شوهرم یه چند بار گفت بخور برات خوبه خوردم کم کم دیدم دارم بهش علاقه مند میشم دوباره😂

منم میخورم

نه بابا بخور تازه فیبرم داره یبوثتنمیشی

من تو همه غذا هام ک میریزم کنار بعضی غذا ها خام هم میخورم تخم مرغ پیاز هم زیاد میخورم

نه عزیزم هیچی ضرر نداره.من فقط جگر و زعفران نخوردم و ماهی دریا .همه چیز خوردم
هرچیزی در حد کم مشکلی نداره پیاز که دیگه چیزی نیست

نه بابا چ ضرری.. من ک هرچی دلم بکشه میخورم چرا انقد ب خودتون استرس میدی اخه بخدا بارداری اسانتر از اونیه که اینجا تو گهواره میگن وسخت میگیرن.. یکم ریلکس باش عزیزم

من از اول بارداری خوردم مشکلی پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی