خانما
بنظرتون خوردن نودل ضرر داره؟

۵ پاسخ

نودل کلا ضرر داره ....

منم چند بار خوردم
خاصیتی نداره نخوری بهتره اگه هوس کردی بخوری

کلا نخور

من چندباری خوردم
ارزش غذایی نداره
مجبور بودی یا هوس کردی عیب نداره

کم بخوری نه. من که خیلی دوست دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری