نودل ضرر داره؟؟ هوس کردم😐😐😐

۱۰ پاسخ

تند نخور فقط زیاد آدم عادی رو داغون میکنه چه برسه حامله

خود نودل بر بدن همه ضرره از بس مواد تولیدش بده دیگه حالا بچه ....میخوای دوقاشقی بخور دل کشی

در حد هوس اشکال نداره بخور عزیزم . نوش جون ولی همیشه نخور

نودل کلا خوب نیست

من خوردم یکبار

سوزش معده میگیری 🤷🏻‍♀️😂

من نخوردم تا حالا دوس ندارم

من همه چی خوردم تو این بارداری هرچی ک فکرشو بکنی خب البته ک خوب نیست ولی من خوردم 😅

منکه میخورم بخور نوش جونت

بخور عزیزم منم دوروز پیش خوردم

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری