خانما خوردن البالو ضرر داره؟

۷ پاسخ

ن خاصیت داره

ضرر نداره فقط۳ماه اول نخوره ادم بهتره چون پوست بچه رو تیره میکنه بعدش عیب نداره

من که زیاد خوردم

نه عزیزم

من هم شربت اش رو میخورم هم خودش رو

ن هرروز میخورم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علی ♥ مامان علی ♥ ۱۰ ماهگی
🤱🏻 🤱🏻 قصد بارداری
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری