۹ پاسخ

وایی🥴🥴😂😂😂😂😂😂

قشنگ بود😂👍

بوگیره. نیازی نیست بریزی

😂😂😂😂😂😂😂😂

اینها رطوبت گیر هست داخل بسته بندی هر چیزی میتونه باشه از دارو بگیر تا کیت بی بی چک ، هدف کارخانه سازنده از گذاشتن این رطوبت گیر داخل بسته بندی اینه که تا محصول میاد دست مصرف کننده برسه رطوبت به محصول نرسه و کیفیت محصول پایین نیاد تا بتونه درست کار کنه مثلا کیت بی بی چک نتیجه درست به مصرف کننده نشون بده، پس اصلا به این مواد کاری نداریم حتی درش رو هم باز نکنید بهتره .

😅😅😅😅😅🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️مگه عصاره نودلیته بزنی قاطی کنی😅
اون نگهدارندس اصلا از تو بسته بیرونش نیار

ای خدا😐😂

نمیری دختر🤣🤣🤣🤣

😂😂😂نه بابا اونو کاری نداشته باش

سوال های مرتبط

چشم انتظار🌺🌺 چشم انتظار🌺🌺 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری