خانما تست فقط باید صب بزنیم؟

۷ پاسخ

صبح بزنی میزانش بیشتره دقیق تر نشون میده

هر وقت دوست داری میتونی بزنی

عقب انداختی

منم دوست دارم بزنم ولی میترسم پنج روز مونده به موعدم

بت ادرار غلط یکی دو قطره بریزیی اوکیه

یا اگه میخوای در طول روز بزنی باید ۷یا۸ساعت قبلش چیزی نخورب

صبح بزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 هفته ششم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین هفته هفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی