سلام خانم های گل
بیبی چک فقط باید صب بزنیم؟

۸ پاسخ

نه عزیزم من اخر شب زدم مثبت شد یدونم صبح اونم مثبت شد فرقی نداره هر موقعه دوس داشتی بزن

منم صبح زود زدم مثبت بود
چون شب قبلش زدم نشون نداد

نه ولی صبح دقیق تره من قبلا بعد ظهر زدم خط دوم کم رنگ بود ولی فردا صبحش زدم پر رنگ بود

نه فرقی نداره من دیشب زدم

من آخر شب زدم مثبت شد

صب بهترع

اره عزیزم اگه میشه جواب سوال منم بده

نه فرقی ندارم من شب زدم

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان گلاره😍🥹 مامان گلاره😍🥹 قصد بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری