۶ پاسخ

من ۱۰ هفته کاملا مثل آدم معمولی شده بودم و اصلا هیچ علائمی نداشتم نگران نباش

نگران نباش

آره کم کم خوب میشه

آره از منم خوب شده کلا

آره منم خوب نشدم ولی دردش نصف شده

اره از منم کمو زیاد میشه

سوال های مرتبط