خانوما این ازمایش چطوره

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم عکس اونقدرررر تاره چیزی مشخص نیست یه نگاهی بنداز مجدد بفرست

اکثرا برا همه همینو میزنن
بخاطر شرایط سنی، ازدواج فامیلی، تعداد زایمان، سقط و...
برو سلفری گ
خیال خودتو راحت کن

ریسک متوسط داری
فکرکنم باید سلفری بدی

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یاسین💙👶 مامان یاسین💙👶 ۸ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری
مامان بردیا و تو دلی مامان بردیا و تو دلی هفته پانزدهم بارداری