بالای بیکینی ینی زیردلم مثل نبض میزنه و درد میکنه😭

۳ پاسخ

عزیزم من کلا میبینم با چشم بخاطر خون رسانی هست

احتمالا جفت قدامی دارید و جریان خون زیاد شده و حسش میکنین از روی شکم

منم همینو حس میکنم حتی ب چشم میبینم اون حالت نبض رو اما بقیه میگن توهم زدی تو این ماه های اول چیزی حس نمیشه😂

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری