خانوماببخشیدچندهفته میتونم برم سونوگرافی آنومالی؟

۹ پاسخ

عزیزم انومالی ۱۸ هفته و چندروز باید رفت
از ۱۸ هفته و ۲۲ هفته وقت دارید عزیزم

ب من گف۱۷هفته ودوروزبیا ک میشه۵شنبع

اول ان تی ۱۳هفته انومالی ۱۸هفته ست ۱۳هفته و یک روز

۱۸هفته و یک روز ک بری تو ۱۹هفته

من 18هفته و 3روز رفتم

برا من که زده ۱۸یا ۱۹هقته

تو الان باید بری ۱۳ هفته ان تی

18 هفته کامل بهترین زمانشه

ابتدای ۱۸ هقته
یعنی وارد ۱۹ هفته شدین
۱۸ هفته تا ۲۲ هفته من شنیدم
برای من دقیقا ابتدای ۱۸ هفته گفت

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری