دادن انبه به نوزاد شش ماهه ضرر داره؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

خیلی زوده سنگینه واسش

من میدم

میگن از ۶ماه مجازه

من ک دادم به دخترم خداروشکر مشکلی نداشت الانم خیلی از میوه های تابستونی رو میخوره

نه من به دخترم انبه ميدم خيلي هم دوست داره، تو ماست هم كه رنده ميكنم ميدم خيلي خوشش مياد

حالا چرا انبه لااقل از یه حریره بادامی چیزی شروع کن

اره سنگینه

ن انبه از شش ماه مجازه

نه خوبه من ک دادم خیلی ام دوس داشت

سوال های مرتبط

مامان آراد و رونیکا مامان آراد و رونیکا ۱۱ ماهگی
مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان جانان بانو مامان جانان بانو ۱۱ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آریشاه و هاکان مامان آریشاه و هاکان ۱ سالگی