خانوما آزمایش انتی من مشکلی داره؟ بتام کمه؟

تصویر
۴ پاسخ

چت جی پی تی هم پرسیدم میگفت که چون مقادیر هردوتا نسبت به هم بالا بود ریسکش کمه

ن عزیزم مشکلی نداره جنسیتش پسره؟؟؟

یه مقدار بتات کمه . نمیدونم این چه کوفیتیه برا من بالا بود باز برای بعضیا کم

نه عالیه گلم منم بتام ۴۰ بود

سوال های مرتبط

مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته هجدهم بارداری
مامان پناه 😍💋🧸 مامان پناه 😍💋🧸 روزهای ابتدایی تولد