واجبههههه
اخه ازمایش مکمل سونو هست و دکتر باهم نگاه میکنه نسبت به هم نظر میده .
قرض کن بروولی ریسک نکن خدایی نکرده بچه مشکل دار بیاری ی عمر پشیمونی اینپولا میره میاد ولی سلامتی نع
برو جای دولتی
یا از به اشت بپرس ببین مرکز دولتی کجا میفرستن هزینش کم باشع
عزیزم من برای بچه اولم ندادم الان ندادم سنو بده
خیلییی مهمه عزیزم.
۱۸۰۰ دیگه باید بدید.
من ک ندادم
واقعا شرایط سختیه ولی باید انجام بدی حتما
مربوط به مشکل های ژنتیک
مهمه عزیزم
مهمه بله خدايي نكرده مشكلى باشه توش مشخص ميشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.