اگه ازمایش انتی ندم انومالی بدم جفتش یکیه

۴ پاسخ

دیگ ان تی وقتش تموم شد تا ۱۳ وقت داشتی

من ندادم ازمایشو ولی سونو رو دادم.

نه فرق دارند

نه آنتی وحتما انجام بده اشتباه نکن البته باید ۱۱تا۱۳هفته میدادی

سوال های مرتبط