۳ پاسخ

برای بچه .لباساش سرهمی یک دست بلیز و شلوار .
دستمال مرطوب .مایبیبی. زیر انداز تعویض
خودتم یک شورت .همین زود مرخص بشی چیزی نمیخای .
طبیعی باشی پوشک بچه
سز باشی نواربهداشتی

سزارین هم زیادخونریزی داره عزیزمنکه زیادبود و پوشک گذاشتم

هنوز زوده که

سوال های مرتبط

مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد