خانما مسکن توی دوره شیردهی چی میشه خورد؟؟

۲ پاسخ

من شایف دیکنوفناک میزارم خیلی سرم درد بکنه
وگرنه استامینوفن ساده میخورم

اره فقط کدئین نخور

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان بردیا و برنا مامان بردیا و برنا ۶ ماهگی
مامان بهاروبهراد مامان بهاروبهراد ۷ ماهگی