بچه ها توی شیردهی میشه نسکافه خورد؟

۷ پاسخ

آره من میخورم

من میترسم نمیخورم

من اسپرسوهم میخورم،،پسرمم خوابش عالیه

همه چی بخور چیزی نمیشع

اره ولی تا دو ساعت شیر نده ک بچه بیقرار نشه

من میخورم مشکلی پیش نیومد

بلع عزیز

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان آرادکوچوکو💙 مامان آرادکوچوکو💙 ۹ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس ومهوا مامان امیرعباس ومهوا ۱۸ ماهگی