تو شیردهی میشه نسکافه خورد؟؟؟؟

۹ پاسخ

در حد یه فنجون مشکلی نداره فقط بهتره با فاصله از خواب شب بچه بخوری که اختلالی تو خوابش ایجاد نکنه

من میخورم مشکلی ام پیش نیومدع تا حالل

آره من خودم زیاد خوردم هیچ مشکلی هم پیش نیومده

من که میخورم

من قهوه هم میخورم ولی همیشه ن بعضی وقتا

منم میخورم

من ک میخورم

اره
شنیدم شیر رو هم زیا میکنه

من دخترم رفلاكس داره نميخورم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان الای 🌙🫀 مامان الای 🌙🫀 ۷ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان کیسان مامان کیسان ۱۷ ماهگی
مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی