بچه ها تو شیردهی قهوه میشه خورد؟

۶ پاسخ

ن کلا یکبار برا توجاده میخام بخورم ک خابم نبره

اره من میخورم روزی یکی دوتا شات

بچت یکم بی خواب میشه دگ

دو شات اسپرسو ۱۳۰ میلی گرم کافئین داره ... طبق تحقیقات تا ۲۰۰ میلی گرم مجازه

اره ... مشکلی نداره ولی حواست باشه ۳ فنجون در روز... کافئینای دیگرو هم کنترل شده بخور مثل نوشابه و چایی
بعد از شیردادن بخور معمولا تا ۲ ساعت به اوج میرسه بعد کم میشه... اگر بچه ات هم بی قرار شد که دیگه کمترش کن

میتونی بخوری ها
ولی بچه هم بیدار میمونه اذیت میشی از خوردن پیشمونت می‌کنه 🥲😅

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی
مامان نی نی خوشگله🩷 مامان نی نی خوشگله🩷 ۹ ماهگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۱۵ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی