ن کلا یکبار برا توجاده میخام بخورم ک خابم نبره
اره من میخورم روزی یکی دوتا شات
بچت یکم بی خواب میشه دگ
دو شات اسپرسو ۱۳۰ میلی گرم کافئین داره ... طبق تحقیقات تا ۲۰۰ میلی گرم مجازه
اره ... مشکلی نداره ولی حواست باشه ۳ فنجون در روز... کافئینای دیگرو هم کنترل شده بخور مثل نوشابه و چایی
بعد از شیردادن بخور معمولا تا ۲ ساعت به اوج میرسه بعد کم میشه... اگر بچه ات هم بی قرار شد که دیگه کمترش کن
میتونی بخوری ها
ولی بچه هم بیدار میمونه اذیت میشی از خوردن پیشمونت میکنه 🥲😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.