والا من طبیعی بودم اما کمر درد گرفتم عجیب😭
اره خیلی
ولی دکتر نرفتم
منتظرم خودش خوب شه
آره خیلی شدید بزور میشینم🥲
من نه
نه
آره کمردردم زیاده
رفتم پیش دکترزنانم گفت طبیعیه بخاطر آمپول بی حسی ک موقع زایمان میزنن هست
عزیزم کمردرد ارتباطی به نوع زایمان نداره به فشاری که توی بارداری به مهره های کمر میاد و بعد زایمان بخاطر نشستن زیاد و ضعیف شدن بدن هست
باید حداقل تا یکسال مراقبت از خودتون داشته باشین کار سنگین نکنید زیاد نشینید پیاده روی کوتاه داشته باشین زیاد خم و راست نشین و...
اره درد میکه
دیسک کمر داشتم الآنم درد میکنه
اره خیلییی کمر درد دارم
منم خیلی کمر درد دارم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.