۱۱ پاسخ

والا من طبیعی بودم اما کمر درد گرفتم عجیب😭

اره خیلی
ولی دکتر نرفتم
منتظرم خودش خوب شه

آره خیلی شدید بزور میشینم🥲

من نه

نه ‌

آره کمردردم زیاده
رفتم پیش دکترزنانم گفت طبیعیه بخاطر آمپول بی حسی ک موقع زایمان میزنن هست

عزیزم کمردرد ارتباطی به نوع زایمان نداره به فشاری که توی بارداری به مهره های کمر میاد و بعد زایمان بخاطر نشستن زیاد و ضعیف شدن بدن هست
باید حداقل تا یکسال مراقبت از خودتون داشته باشین کار سنگین نکنید زیاد نشینید پیاده روی کوتاه داشته باشین زیاد خم و راست نشین و...

اره درد میکه

دیسک کمر داشتم الآنم درد می‌کنه

اره خیلییی کمر درد دارم

منم خیلی کمر درد دارم😢

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی
مامان نی نی خوشگله🩷 مامان نی نی خوشگله🩷 ۹ ماهگی
مامان ماهلین جان💖 مامان ماهلین جان💖 ۱۴ ماهگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی