۷ پاسخ

منم خوردم از کجا اومده

اگر دانه به دارید بذارید بجوشه حالت لزج مانند که پیدا کرد تا صبح چندین نوبت بخورید یعنی معجزه میکنه عالی عالی

فقط استامینفن ساده،با شربت دیفن هیدرامین قره قره کنی بریزی بیرون.

منم امشب گلوم درد میکنه

برو درمانگاه دکتر بهت قرص میده اینجوری چیزی نخور

من اکتوکلدخوردم دکترداروخانه گفت8ساعته بخور من 12ساعت خوردم
دوسه تا دونه بیشترنخوردم خوب شدم

فک کنم فقط استامینوفن 🥲

سوال های مرتبط