خانما توی شیردهی میشه ژلوفن خورد؟

۳ پاسخ

من شیاف دیکلوفناک میزارم همیشه برای تسکین درد

مفنامیک اسید میخورم دکتر گفت ضرر نداره

من خوردم برا سردرد

سوال های مرتبط

مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی
مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس ومهوا مامان امیرعباس ومهوا ۱۸ ماهگی