۸ پاسخ

از من 230بود گفت خوبه

عزیزم ۱۸ هفته و شش ۲۲۰ گرم آسپرین میخورم امپول انوکساپارین هم میزنم هر روز دکتر گفت وزنش خوبه اما بنظرم کم بود

265 گرم ، 18 هفته و سه روز

من ۱۸ هفته و ۳ روز ۲۱۰ گرم بود آسپرین و انوسکا میزنم

من ۱۸ هفته ۲۰۶ گرم بود

من ١٨ هفته ٢٤٠ گرم بود اسپرين و امپول انوكسا مصرف ميكنم

من ۱۸ هفته ۱۹۰ گرم بود بعدش اسپرین شروع کردم

مگه تاثیر داره؟؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی