خانوما توهفته من ویتامین د۳ ۱۰۰۰بایدروزی ی دونه بخورم

۸ پاسخ

نمیدونم دکتر چی گفته مگه ؟
من گ میخورم آره

بعد ناهار یکی بخور

بله همراه غذا

واسه من ک امروز کردش ۲۰۰۰ گفت ویتامین D بدنت خیلی پایینه
لعد از نهار میخورم

باید ببینی دکترت چی میگه به من با اینکه ۲۷بودتو ازمایش دوتا داد

بعد ناهار بخور یدونه

بلهه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری