طول سرویکس۳۵برا ۱۸هفته بارداری دوقلویی خوبع؟

۵ پاسخ

برا من ۱۸ هفته ۳۱ بود دو قلویی ، بده؟

آره عزیزم عالیه من ۳۱ بودم دکتر گفت خوبه
ولی رعایت کن احتمال داره بعدش بیاد پایین من رعایت نکردم کوتاه شد حتما استراحت داشته باش

ارع عزیزم من ۱۸هفته ۳۴بودم ۲۵هفته شدم ۳۹ هیچ تغیریم تو زندگیم ندادم اصلا نگران نباش

خیلی خوبه
واسه من ۱۲ هفته یدونه ۳۴ هستش

منم ۳۵ هستش

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری